absolwentka pedagogiki specjalnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie oraz pedagogiki na Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Interesuje się alternatywnymi formami edukacji i narzędziami komunikacji, a w szczególności pasjonatka pedagogiki Marii Montessori. Obecnie pracuje jako nauczyciel w placówce oświatowej prowadzonej metodą Marii Montessori w Warszawie. Od dawna łączy teoretyczne refleksje z czynem i z gotowością zmiany rzeczywistości, dlatego angażowała się w wolontariat na rzecz osób z niepełnosprawnościami, zaś aktualnie jest współorganizatorem wydarzeń w społeczności lokalnej.
Z Instytutem Tertio Millennio związana od 2017 roku jako uczestniczka szkoły zimowej, Tertionu i seminariów, a od 2022 roku koordynator Instytutu Tertio Millennio w Warszawie. Wcześniej uczęszczała na seminaria w Centrum Myśli Jana Pawła II w Warszawie. Wolny czas spędza pośród muzyki, książek i natury: piesze wycieczki po górach, pływanie, jazda konno i tenis.